Het weten waard!
Een bestelling plaatsen
U kunt een bestelling plaatsen door ons reserveringsformulier in te vullen. Wij hebben geen “webwinkel”.
Alle artikelen zijn per stuk te huur, wij hanteren geen minimale afname, met uitzondering van glaswerk,
servies en bestek.
Huurdagen
De huurprijzen zijn per dag. Dag 1 ophalen/leveren, dag 2 gebruiken en dag 3 terug brengen/ophalen
betaald u 1x de huurprijs. Dus ophaaldagen en retourdagen berekenen wij niet door.
Weekendtarief
U betaald in het weekend 1 x de huurprijs.
Volgdagen
Voor meerde gebruiksdagen worden aparte prijsafspraken gemaakt.
Transportkosten
De transportkosten zijn éénmalig (bezorgen en ophalen). Genoemde transportkosten zijn
gebaseerd op aflevering begane grond en worden daar ook weer retour gehaald. Tenzij
anders overeengekomen.
Bezorg- en ophaaltijden
Wij leveren in bloktijden van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur.
Een dag voor levering bellen wij u einde middag/begin avond op, om een tijdstip af te stemmen.
Betalingscondities
Als u de goederen zelf komt afhalen, dan kunt u contant betalen maar ook pinnen. Bij afhalen van de
artikelen dient u direct te betalen contant/pin. Laat u de artikelen bezorgen, dan kunt u het bedrag vooraf
overmaken op ons bankrekeningnummer of contant aan de chauffeur.
Wij zijn genoodzaakt € 7,50 administratiekosten te rekenen, indien u niet contant/pin of vooraf per bank
betaald, tenzij anders overeengekomen.
Schoonmaakkosten
Alle artikelen dienen weer schoon ingeleverd te worden (m.u.v. linnengoed). Bij vuil retourneren van
glaswerk, serviesgoed en bestek, berekenen wij 50% van de huurprijs voor het schoonmaken. Alle overige
schoonmaakkosten op aanvraag.
Linnengoed mag vuil worden ingeleverd, maar dient wel droog te zijn. Het linnen graag even uit laten
hangen als het toch “nat” is, om schimmelvorming te voorkomen.
Zodra er schimmel in het linnen zit, zijn wij helaas genoodzaakt de schade aan u door berekenen.
Grote afname
Bij grote afname geschiedt de telling achteraf.
Manco/Schade/Reparatie
Bij eventuele schade aan de gehuurde artikelen wordt de huurder aansprakelijk gesteld. De huurder is
verplicht elke schade of gebrek aan het gehuurde aan ons te melden. Wordt de schade achteraf
geconstateerd, zijn wij genoodzaakt om buiten het schadebedrag ook € 7,50 administratiekosten te
berekenen.
Zonder toestemming van ons mag u niet overgaan tot reparatie van het gehuurde.
Het weten
waard!
Een bestelling plaatsen
U kunt een bestelling plaatsen door ons
reserveringsformulier in te vullen. Wij hebben
geen “webwinkel”.
Alle artikelen zijn per stuk te huur, wij
hanteren geen minimale afname, met
uitzondering van glaswerk, servies en bestek.
Huurdagen
De huurprijzen zijn per dag. Dag 1
ophalen/leveren, dag 2 gebruiken en dag 3
terug brengen/ophalen betaald u 1x de
huurprijs. Dus ophaaldagen en retourdagen
berekenen wij niet door.
Weekendtarief
U betaald in het weekend 1 x
de huurprijs.
Volgdagen
Voor meerde gebruiksdagen
worden aparte prijsafspraken
gemaakt.
Transportkosten
De transportkosten zijn éénmalig (bezorgen
en ophalen). Genoemde transportkosten zijn
gebaseerd op aflevering begane grond en
worden daar ook weer retour gehaald. Tenzij
anders overeengekomen.
Bezorg- en ophaaltijden
Wij leveren in bloktijden van maandag t/m
vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur.
Een dag voor levering bellen wij u einde
middag/begin avond op, om een tijdstip af te
stemmen.
Betalingscondities
Als u de goederen zelf komt afhalen, dan kunt
u contant betalen maar ook pinnen. Bij
afhalen van de artikelen dient u direct te
betalen contant/pin. Laat u de artikelen
bezorgen, dan kunt u het bedrag vooraf
overmaken op ons bankrekeningnummer of
contant aan de chauffeur.
Wij zijn genoodzaakt € 7,50
administratiekosten te rekenen, indien u niet
contant/pin of vooraf per bank betaald, tenzij
anders overeengekomen.
Schoonmaakkosten
Alle artikelen dienen weer schoon ingeleverd
te worden (m.u.v. linnengoed). Bij vuil
retourneren van glaswerk, serviesgoed en
bestek, berekenen wij 50% van de huurprijs
voor het schoonmaken. Alle overige
schoonmaakkosten op aanvraag.
Linnengoed mag vuil worden ingeleverd, maar
dient wel droog te zijn. Het linnen graag even
uit laten hangen als het toch “nat” is, om
schimmelvorming te voorkomen.
Zodra er schimmel in het linnen zit, zijn wij
helaas genoodzaakt de schade aan u door
berekenen.
Grote afname
Bij grote afname geschiedt de telling achteraf.
Manco/Schade/Reparatie
Bij eventuele schade aan de gehuurde
artikelen wordt de huurder aansprakelijk
gesteld. De huurder is verplicht elke schade of
gebrek aan het gehuurde aan ons te melden.
Wordt de schade achteraf geconstateerd, zijn
wij genoodzaakt om buiten het schadebedrag
ook € 7,50 administratiekosten te berekenen.
Zonder toestemming van ons mag u niet
overgaan tot reparatie van het gehuurde.