Het weten waard!

Een bestelling plaatsen U kunt een bestelling plaatsen door ons reserveringsformulier in te vullen. Wij hebben geen “webwinkel”. Alle artikelen zijn per stuk te huur, wij hanteren geen minimale afname, met uitzondering van glaswerk, servies en bestek. Huurdagen De huurprijzen zijn per dag. Dag 1 ophalen/leveren, dag 2 gebruiken en dag 3 terug brengen/ophalen betaald u 1x de huurprijs. Dus ophaaldagen en retourdagen berekenen wij niet door. Weekendtarief U betaald in het weekend 1 x de huurprijs. Volgdagen Voor meerde gebruiksdagen worden aparte prijsafspraken gemaakt. Transportkosten De transportkosten zijn éénmalig (bezorgen en ophalen). Genoemde transportkosten zijn gebaseerd op aflevering begane grond en worden daar ook weer retour gehaald. Tenzij anders overeengekomen. Bezorg- en ophaaltijden Wij leveren in bloktijden van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Een dag voor levering bellen wij u einde middag/begin avond op, om een tijdstip af te stemmen. Betalingscondities Als u de goederen zelf komt afhalen, dan kunt u contant betalen maar ook pinnen. Bij afhalen van de artikelen dient u direct te betalen contant/pin. Laat u de artikelen bezorgen, dan kunt u het bedrag vooraf overmaken op ons bankrekeningnummer of contant aan de chauffeur. Wij zijn genoodzaakt € 7,50 administratiekosten te rekenen, indien u niet contant/pin of vooraf per bank betaald, tenzij anders overeengekomen. Schoonmaakkosten Alle artikelen dienen weer schoon ingeleverd te worden (m.u.v. linnengoed). Bij vuil retourneren van glaswerk, serviesgoed en bestek, berekenen wij 50% van de huurprijs voor het schoonmaken. Alle overige schoonmaakkosten op aanvraag. Linnengoed mag vuil worden ingeleverd, maar dient wel droog te zijn. Het linnen graag even uit laten hangen als het toch “nat” is, om schimmelvorming te voorkomen. Zodra er schimmel in het linnen zit, zijn wij helaas genoodzaakt de schade aan u door berekenen. Grote afname Bij grote afname geschiedt de telling achteraf. Manco/Schade/Reparatie Bij eventuele schade aan de gehuurde artikelen wordt de huurder aansprakelijk gesteld. De huurder is verplicht elke schade of gebrek aan het gehuurde aan ons te melden. Wordt de schade achteraf geconstateerd, zijn wij genoodzaakt om buiten het schadebedrag ook € 7,50 administratiekosten te berekenen. Zonder toestemming van ons mag u niet overgaan tot reparatie van het gehuurde.
De verhuurspecialisten van Zoetermeer e.o.
Reserveren: Wilt u reserveren, vul dan hier ons reserveringsformulier in! Heeft u vragen of advies nodig? Bel ons of stuur een mail!
Social Media: > Facebook > Twitter > Instagram
Het weten waard: Veel gestelde vragen Tips & HBE (hulp bij evenementen) Agenda Evenementen Vacatures
© DNN Zoetermeer 2023 / Technische realisatie @Webmiss.nl

Het weten

waard!

Een bestelling plaatsen U kunt een bestelling plaatsen door ons reserveringsformulier in te vullen. Wij hebben geen “webwinkel”. Alle artikelen zijn per stuk te huur, wij hanteren geen minimale afname, met uitzondering van glaswerk, servies en bestek. Huurdagen De huurprijzen zijn per dag. Dag 1 ophalen/leveren, dag 2 gebruiken en dag 3 terug brengen/ophalen betaald u 1x de huurprijs. Dus ophaaldagen en retourdagen berekenen wij niet door. Weekendtarief U betaald in het weekend 1 x de huurprijs. Volgdagen Voor meerde gebruiksdagen worden aparte prijsafspraken gemaakt. Transportkosten De transportkosten zijn éénmalig (bezorgen en ophalen). Genoemde transportkosten zijn gebaseerd op aflevering begane grond en worden daar ook weer retour gehaald. Tenzij anders overeengekomen. Bezorg- en ophaaltijden Wij leveren in bloktijden van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Een dag voor levering bellen wij u einde middag/begin avond op, om een tijdstip af te stemmen. Betalingscondities Als u de goederen zelf komt afhalen, dan kunt u contant betalen maar ook pinnen. Bij afhalen van de artikelen dient u direct te betalen contant/pin. Laat u de artikelen bezorgen, dan kunt u het bedrag vooraf overmaken op ons bankrekeningnummer of contant aan de chauffeur. Wij zijn genoodzaakt € 7,50 administratiekosten te rekenen, indien u niet contant/pin of vooraf per bank betaald, tenzij anders overeengekomen. Schoonmaakkosten Alle artikelen dienen weer schoon ingeleverd te worden (m.u.v. linnengoed). Bij vuil retourneren van glaswerk, serviesgoed en bestek, berekenen wij 50% van de huurprijs voor het schoonmaken. Alle overige schoonmaakkosten op aanvraag. Linnengoed mag vuil worden ingeleverd, maar dient wel droog te zijn. Het linnen graag even uit laten hangen als het toch “nat” is, om schimmelvorming te voorkomen. Zodra er schimmel in het linnen zit, zijn wij helaas genoodzaakt de schade aan u door berekenen. Grote afname Bij grote afname geschiedt de telling achteraf. Manco/Schade/Reparatie Bij eventuele schade aan de gehuurde artikelen wordt de huurder aansprakelijk gesteld. De huurder is verplicht elke schade of gebrek aan het gehuurde aan ons te melden. Wordt de schade achteraf geconstateerd, zijn wij genoodzaakt om buiten het schadebedrag ook € 7,50 administratiekosten te berekenen. Zonder toestemming van ons mag u niet overgaan tot reparatie van het gehuurde.

De verhuurspecialisten

van Zoetermeer e.o.

© DNN Zoetermeer 2023 / Technische realisatie @Webmiss.nl
Social Media: > Facebook > Twitter > Instagram
Het weten waard: Veel gestelde vragen Tips & HBE (hulp bij evenementen) Agenda Evenementen Vacatures
Reserveren: Wilt u reserveren, vul dan hier ons reserveringsformulier in! Heeft u vragen of advies nodig? Bel ons of stuur een mail!